living my life ...

Sunday, March 09, 2008

Заради тях двамата

Отново се загубих в собствения си живот ... не знам какво чувствам ... какво да правя ... някакси всичко се случва без да мога да направя каквото и да било ... гледам отстрани ... страдам, радвам се, плача, смея се ... Колко странен е животът ... как един е бил на път да си отиде ... друг е бил на път да бъде създаден ... не знам кой с кой какво се е разбрал ... важното е, че първият е жив, вторият за сега е на път да стане човек ;) Само дето искам да споделя с един човек .... да му разкажа висчко, да го прегърна, да усетя топлотата и обичта му ... Страх ме е от това, което ме чака ... Нещата ще стават все по-зле ... Затоврила съм се в себе си и сама си преживявм всичко. Лутам се из чувствата и желанията си ... Опитвам се да работя и да уча ... трудно ми е ... искам да е с мен ... Всичко ще е някак по-лесно ... Не искам друг ... искам само и единствено него ... ако не мога да го имам, май предпочитам да съм си сама ... ще се справя някакси с всичко останало ... Дано с онова малко човече всичко е наред ... някакси то и мама ме държат жива ... Боря се заради тях двамата!!!

09.03.2008 21:34ч.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home