living my life ...

Tuesday, September 13, 2005

Сериозна

Май трябва да стана по-сериозна. Напоследък много съм се разлигавила. Като цяло си изкарвам весело, но нещо като се прибера вечер вкъщи, остана си самичка, размисля над изминалия ден и почвам да се чувствам тъпо. Може би наистина е време да порастна. Но незнам как. Тази седмица обаче ще трябва да се опитам да съм по-сериозна, за да не проваля поредния добър шанс за професионално развитие. Надявам се в понеделник всичко да мине Ок. После Иво да се съгласи да работя на две места. Мисля, че съм готова да жертвам личния си живот до нова година, но след това да имам работа, опит като тестер, и най-вече да сбъдна мечтата си да имам собствена кола. А след новата година вече да мисля как да нареждам и личния си живот, ако изобщо имам шанс да го наредя. Всъщност тогава ще трябва да се замисля вече сериозно за държавния си изпит, че да мога да го взема март месец.
Хайде, отивам да спинкам. Ще се приспя с последните два листа от романчето ми. А утре дано съм още на тоя акъл, на който съм в момента. :)
Лека нощ и сладки сънища ... :)

1 Comments:

  • At 12:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

<< Home