living my life ...

Sunday, April 16, 2006

Ти си виновен

Хе, хе, хе ...
До снощи живях с едни надежди, мечти ...
А днес отново всичко се срина до основи и отиде по дяволите. Изплаках няколко сълзи ... после поговорихме отново, и то немалко ... и почнах да се хиля като идиот. Даже съквартиранта ми се притесни за мен. В момента като седя и пишапочва топката в гърдите да се появява. След малко сигурно и очите ми ще се напълнят със сълзи, като се знам каква съм ... Страх ме е да си легна, защото емоции бушуват вътре в мен и няма да заспя, докато не се осмирят. А за да се осмирят мяй трябва да мина в друго емоционално състояние ... бляк ... ужас ... Пак същото ... пак съм излъгана, а ти пак се базикаш с мен! Ъ-ъ-ъ, пусто че си ми толкова далеч в момента. Присмиваш се на половия ми живот ... Смей се ... ще има да ми се хилиш до края на живота ми, че кат’ си гледам късмета, сама ще си умра. Е гати, писна ми вече! Неможе л еидн път и при мен нещата да оптръгнат??? ;( А той толкова ме кефи ... Ммм ... колко неща искам да ти кажа, но не ми се пишат ... Sis, си си виновен за всичко! Т’ва е истината, цялата истина! Да ма беше отракал едно време, че сега да ми е мирна главата. Ма ти не – харесвала съм ти като приятел – дрън, дрън ... всички това ми казват, ама това не ми задоволява сексуалните нужди!

p.s. Хубаво си озаглавих излиянието. Даже Камелия има такава песен ;) Айди, ма’ам са от тука и отивам да са мъча да спя ...

12.04.2006 23:44h

0 Comments:

Post a Comment

<< Home