living my life ...

Wednesday, November 30, 2005

The Man Who Sold The WOrld

Отдавна не бях слушала Nirvana. Депресантска музика.Мдам, поне за мен.Чувствам се странно.Някакси имам чувството,че Недялко все пак таи някакви чувства към мен, но неискам да правя повече опити да го спечеля.Явно не е за мен.Сутринта бях кълбо от нерви, накарах се на баба ми, после ми стана криво,че съм й се развикала. Мама ме помоли да излезя на разходка. И на мен ми се излизаше, но шефа беше online и реших да си остана вкъщи. Следобеда обаче излязох малко с мама. После тя отиде на урок, апък аз тръгнах самичка по центъра. Искаше ми се Лъчо или Ицо да са с мен, но реших да не търся Лъчо, а с Ицо неможах да се свържа. Останах си самичка. Шляех се по улиците. Влизах в магазините, разглеждах, мечтах си. В крайна сметка си понакупих разни нещица :) Успях даже да си намеря шампоана в една аптека :))) След 2 часа и половина разходка вече беше време да се прибера вкъщи. Татито много ми се зарадва, че си дойдох преди 19ч :) Мама си дойде и семейната идилия се възвърна. Но вече не бях сутрешното кълбо от нерви. И на душата ми й беше по-добре.
30.11.2005 00:55h

0 Comments:

Post a Comment

<< Home