living my life ...

Thursday, December 29, 2005

Една сълза ...

Среща ... хм ... ако ми бяха казали за нея преди седмица щях да съм на седмото небе от щастие, но в момента нямам грам желание да ходя. Но като се знам каква съм - ще отида. Кой знае - до тогава може и да ми се доходи. Но се чувствам нежелана. И определено няма да се чувствам на мястото си. Пак ще седя отстрани и ще слушам за живота на хора, които отдавна не ме интересуват. Всъщност интересува ли ме какво става с някой от тези хора??? Може би да, но ми е интересно само за двама-трима. Едно време тези хора ми бяха най-добрите приятели, а сега всичките ги чувствам на светлинни години от себе си. Аз ли съм станала лоша? Или те? Май мястото ми не е в този град, при тези хора. Май не е и в София. Къде да се дяна тогава? Къде мога да намеря малко мир и спокйствие?
Немога да повярвам как за няклко минути и животът ми се промени коренно. Вече немога да гледам с голямата си усмивка на живота, вече немога да бъда оптимистка, вече съм друга ... ;( една сълза ... и продължавам напред ... Извинявайте, приятели мои! Ако можете да бъдете до мен - бъдете, ако не - бъдете щастливи! Аз ще се опитам да се боря за трохичка щастие в този живот!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home