living my life ...

Saturday, December 31, 2005

Равносметка

Дойде най-сетне и новата година. По-точно чука на вратата. Време да направим равносметка за изминалата година. Мисли - пак се блъскат в главата ми. Има ли шанс някой ден да се подредят поне??? Едва ли :(
Денито ме накара наистина да се замисля какво ми се случи през 2005-та ... Отговорът - Адски много неща! Някои хубави, някои не до там, трети - кошмарни ... Лошото е, че замисляйки се , се сещам само за тъжните моменти, усещам дълбоко в себе си отново болките, които преживях, а те определено бяха доста. Сещам се и за приятелите, които тогава бяха до мен, а те определено бяха малко ... Тъжно нали? Да, и аз мисля така.
Хубавите неща - ще се опитам да си спомня поне няколко, за да имам с какво да се раздумвам - завърших семестриално; открих още един приятел - поне само за един се сещам; преоткрих няколко стари; бях на ръба да загубя няколко, само че незнам дали не съм ги загубила вече ... тъпо ... за друго хубаво не се сещам :(
Лошите - о, само 2 от тях са достатъчни, за да съсипят годината ти! То всъщност и едното е достатъчно - ОБС и татко ... няма нужда да споменавам нещо повече.
Защо ... ? Няма смисъл да задавам въпроса си ... Няма да получа отговор. Ще загубя още някого, ако го задам ... Затова мисля, че правилното решение е да замълча ... Каквото е писано - ще стане, каквото станало - писано било! Болка винаги ще има!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home