living my life ...

Monday, June 05, 2006

Ммммм

Уау, от години не съм имала толкова щастлив ден ... 12 часа с него ... смях, гушкане, натискане, песни, каране(е той се вози) в любимата ладичка .... Ходихме до Плевен. Видя гарсониерата, останахме си само двамата ... този човек как лежеше до мен, ръцете му милваха гърба ми под тениската и не направи нищо повече ... от къде такава воля??? ... че после и масаж ми направи на абсолютно голото ми гръбче .... мдам, голо, дори сутиена ми не беше на мен ...
После го заведох при родата :) Май го харесаха ... ще трябва да разпитам брат'чеда. Той си ги хареса обаче :) Айде пак на колата и хоп ... в Лешница ... хапнахме едно хубаво ... прегръщаше ме пред баба ми - УАУ!!! Разходихме се, поговорихме си за отношенията ни - отново. Вече май почна да ми се изяснява какво става между нас, но не смея да говоря все още ... и ми се ще да поосмисля още нещата ... Пътуване към Габрово - за щастие ладичката не ни направи проблем :) Последва трудна раздяла ... дано се видим и утре(абе то всъщност вече е днес), защото не знам как ще издържа две седмици без него .... Отново съм влюбена ... До къде ли ще стигнат нещата този път!?!?!?!
05.06.2006 02:45h

0 Comments:

Post a Comment

<< Home